De YouTube-angel van Project Veritas was zeer misleidend en succesvol


De Beste Kwaliteit CBD Olie?

MHBioShop CBD Olie Specialist  


Pour la meilleure qualité d’Huile de CBD Visitez

HuileCBD.be specialist Huile de CBD


Mijn gewaardeerde collega Russell Brandom leidt ons beleidsteam. Hij was getroffen door de onoprechte reactie van conservatieve wetgevers op de meest recente video-prik van Project Veritas, waarin YouTube-medewerkers in een oneerlijk licht werden gesteld. Russell vroeg of hij vandaag de column kon overnemen, en ik was blij om te verplichten. Ik kom morgen terug met gedachten over de verschijning van Mark Zuckerberg op het Aspen Ideas-festival.

Project Veritas van James O’Keefe is de laatste tijd op een traantje tegen Google, met het meest recente salvo aanstaande maandag. Zoals het meeste werk van O’Keefe is het bedrieglijk bewerkt en klopt het niet veel, maar hij slaagde erin om een ​​manager te vangen in een vrij slechte woordkeus. In een verborgen camerageconversie met Jen Gennai, Hoofd Verantwoord Innovatie van Google, is de manager betrapt op het volgende:

Elizabeth Warren zegt dat we Google moeten verbreken. En zoals, ik hou van haar, maar ze is erg misleidend, zoals dat het niet beter zal maken, het zal het erger maken, omdat al deze kleinere bedrijven die niet dezelfde middelen hebben die we doen, zullen worden beschuldigd van het voorkomen van de volgende Trump-situatie, het is net of een klein bedrijf dat niet kan.

Als u ‘Cambridge Analytica’ vervangt door ‘Trump Situation’, is dat min of meer het argument dat Facebook en Google al jaren gebruiken om antitrustvoorstellen af ​​te weren. Maar als je geneigd bent te denken dat de hele media bevooroordeeld is tegen de president, was het precies wat je had gewacht om te horen. Toen de video de volgende dag van YouTube werd getrokken wegens ‘schendingen van de privacy’, werd de paranoia alleen maar aangewakkerd.

De hele situatie zou waarschijnlijk stil zijn gebleven als het niet voor Ted Cruz was, die de video op een ongemakkelijk moment riep bij de Senate Commerce-hoorzitting de volgende dag. Cruz ondervroeg Google UX-dirigent Maggie Stanphill, die er nominaal was om te spreken over donkere patronen bij het ontwerpen van interfaces. Cruz nam haar aan het werk voor het citaat in de video, en opnieuw toen hij zich realiseerde dat ze het rapport niet echt had gelezen.

“Ik zou mensen die geïnteresseerd zijn in politieke vooroordelen bij Google aanraden om het hele rapport te bekijken en zelf te beoordelen,” zei Cruz. De clip werd vervolgens verspreid op de gebruikelijke rechtse uitlaten ( Town Hall , Breitbart , PJ Media ) en kreeg de volgende dag een kleine herhaling van het Homeland Security Committee . Na die laatste hoorzitting, groeide het schandaal groot genoeg dat YouTube besloot om een officiële ontkenning uit te vaardigen, door simpelweg te zeggen: “we passen ons beleid eerlijk en zonder politieke voorkeur toe.”

Het is beschamend dat het Congres dit zo serieus nam, en niemand wil er meer aandacht aan geven dan het verdient. Maar O’Keefe heeft deze truc keer op keer gespeeld, dus het is de moeite waard om precies te omschrijven wat hier gebeurt.

Om te beginnen is er een vrij eenvoudige reden waarom de Veritas-video was verboden. De privacyrichtlijnen van YouTube verbieden video’s die mensen identificeren die niet geïdentificeerd willen worden. Er zijn uitzonderingen voor nieuwswaarde en openbare figuren, maar de video Veritas staat duidelijk aan de verkeerde kant van de regel. De beledigende beelden zijn de verborgen cameravideo van Gennai, die niemand een idee van een openbare figuur is, en er duidelijk niet in toestemde om in de video te zijn.

Zelfs als je Veritas ziet als een nieuwswaardig punt over platformbias, is het moeilijk te beargumenteren dat het opnemen van Gennai’s naam en gezicht noodzakelijk was om dat punt te maken. (Verborgen camerabeelden die worden gebruikt in nieuwsuitzendingen vervagen meestal gezichten om precies deze reden.) Gezien het algemene temperament van Veritas-abonnees, kan men zich alleen het soort misbruik voorstellen dat in de tijd sinds de video live werd gewezen op Gennai.

Dit soort verwijdering gebeurt vaak genoeg, zodat we kunnen aannemen dat de meeste YouTubers hiervan op de hoogte zijn, om maar te zwijgen van verslaggevers die zich bezighouden met matiging van YouTube-problemen. Het is moeilijk te geloven dat O’Keefe naar deze blinde ging lopen – net zoals het moeilijk te geloven is dat hij niet wist dat YouTube gepland stond voor een reeks congres-hoorzittingen in de dagen na de publicatie van de video. Hij daagde YouTube uit om hem te verbannen, wetende dat het een middelmatige primeur zou verheffen tot twee dagen van afkeuring door het Congres.

Het punt was niet om YouTube te dwingen tot beter beleid of consistentere handhaving. Het was gewoon brute kracht, en laat leidinggevenden weten dat elke keer dat iemand in de conservatieve kliek problemen heeft met YouTube, er een wetgever klaarstaat om erover te zweten. Elke keer dat Google zich voordoet, wordt Google iets meer schuchter verlegen met het omgaan met opvallende beleidsschendingen, of het nu gaat om Alex Jones of Steven Crowder. En zolang de truc blijft werken, zullen O’Keefe en Cruz het blijven doen.

Terugduwen

Sommige lezers dachten dat mijn column over de ontwikkeling van een sociaal kredietstelsel in Chinese stijl in de Verenigde Staten een beetje te alarmerend was. Er is tenslotte geen bewijs dat de overheid samenwerkt met een van de bedrijven die ik noemde, of zelfs maar een suggestie die het wil. Mijn doel was om de mogelijkheid te bieden om discussie aan te moedigen voordat zoiets gebeurt – maar ik bied mijn excuses aan aan iedereen die mijn onderwerp te sensationeel vond.

In de tussentijd heeft ProPublica dinsdag een artikel gepubliceerd over een andere technologie die ons in de richting van sociaal krediet binnen scholen beweegt . Jack Gillum en Jeff Kao rapporteren:

De studenten hielpen ProPublica een agressiedetector testen die wordt gebruikt in honderden scholen, gezondheidscentra, banken, winkels en gevangenissen over de hele wereld, waaronder meer dan 100 in de VS Sound Intelligence, het Nederlandse bedrijf dat de software voor het apparaat maakt, is van plan om een kantoor openen dit jaar in Chicago, waar de chief executive zal zijn gevestigd.

Het in Californië gevestigde Louroe Electronics, dat sinds 2015 de software op zijn microfoons heeft geladen, adverteert de apparaten in schoolveiligheidsmagazines en op wetshandhavingscongressen, en het zei dat het tussen 100 en 1.000 klanten voor hen heeft. Louroe’s marketingmateriaal zegt dat de detectiesoftware beveiligingsmedewerkers in staat stelt om “onmiddellijk antagonistische personen in dienst te nemen, het conflict op te lossen voordat het in fysiek geweld verandert”.

Ik veronderstel dat dit meer een surveillancesysteem is dan een systeem van “sociale kredietwaardigheid”, als zodanig. Maar de lijnen zijn wazig, de technologie ontwikkelt zich snel en het lijkt een goed moment om de punten te blijven verbinden.

Democratie

Trump-signalen dat Amerikaanse regering ‘Google en Facebook zou aanklagen’

Aan de ene kant, who cares? De president spreekt de hele tijd over dit soort dingen. Op de andere:

De opmerkingen van de president tijdens een interview met Fox Business kwamen slechts enkele weken nadat de federale mededingingsregelgevers bij het ministerie van Justitie en de Federal Trade Commission de controle van Apple, Amazon, Facebook en Google verdeelden, wat zou kunnen suggereren dat de regering zich in een vroeg stadium bevindt van een onderzoek naar die techreuzen.

Reddit Quarantines Pro-Trump Subreddit r / The_Donald Over Anti-Police Threats

Will Sommer brak het nieuws dat een beruchte subreddit gewijd aan de president “in quarantaine” is geplaatst, wat betekent dat bezoekers tijdens hun bezoek een inhoudsadvies zullen zien. Het wordt ook beschouwd als een eerste stap om te worden verbannen. “Gebruikers zouden de wetshandhaving hebben gedreigd om Republikeinse senatoren in Oregon te vinden die op het lijf waren gegaan om te stemmen op de klimaatveranderingsrekening”, schrijft Sommer.

The_Donald was lang voor de quarantaine van woensdag controversieel op Reddit. Voorafgaand aan de 2017 Unite the Right witte supremacist-rally in Charlottesville, spoorden de moderators van The_Donald een bericht aan dat leden aanmoedigde om de rally naar de top van de pagina bij te wonen. De gebruikers van de subreddit stemmen regelmatig inhoud van blanke supremacisten en andere extremisten op de voorpagina van het forum. De subreddit was ook een vroege broeinest voor samenzweringstheorieën over de vermoorde Democratische Nationale Comité staflid Seth Rich, met The_Donald posters die regelmatig beweren dat Rich door Hillary Clinton werd vermoord.

Trump zorgt ervoor dat meer YouTubers hem zien dan het Democratische debat

Emily Stewart meldt dat de president het debat vanavond tegen democratische presidentskandidaten tegenwerkt met een gigantische advertentie op YouTube:

De herverkiezingscampagne van president Donald Trump heeft de “masthead” van YouTube gekocht – eigenlijk de advertentie bovenaan de startpagina van YouTube – voor woensdag, de eerste avond van de democratische debatten. Dat betekent dat iedereen die naar de YouTube-website gaat geraakt wordt door pro-Trump-berichten. Het is een dure zet en een effectieve.

“Het is een van de sterkst mogelijke digitale advertentieplaatsingen”, zei Daniel Scarvalone, senior directeur van onderzoek en data bij Bully Pulpit Interactive, het Democratische communicatie- en strategiebedrijf, in een e-mail.

Democraten hebben hun Facebook-advertenties gericht op het bereiken van het debatstadium

Michelle Ye Hee Lee meldt dat Democratische kandidaten groot worden besteed op Facebook voorafgaand aan het debat:

Ongeveer een kwart van de advertentie-uitgaven van Democratische presidentiële campagnes op Facebook heeft zich de afgelopen maanden toegespitst op de komende debatten – een teken van hoe belangrijk de kandidaten deze forums zien als ze proberen uit een druk gebied te komen.

Van de $ 9,8 miljoen Democratische kandidaten die tussen 30 maart en 15 juni op Facebook-advertenties zijn doorgebracht, ging $ 2,5 miljoen naar advertenties die de debatten van het Democratische Nationale Comité noemden, inclusief hun behoefte om het vereiste aantal donoren te bereiken om hen deze week op het debatstadium te krijgen, volgens Facebook advertentie-uitgaven gegevens geanalyseerd door Democratische digitale onderneming Bully Pulpit Interactive .

Socialmediabedrijven die zich inzetten om desinformatie in democratische debatten te bestrijden

Cat Zakrzewski meldt dat Facebook en Twitter deze week extra voorzorgsmaatregelen nemen om online te verdedigen tegen online discussies:

Facebook’s Menlo Park, Calif., ” War Room ” zal in actie zijn – met een team op de wacht voor bedreigingen en het onderzoeken van meldingen van misbruik. De groep zal bestaan ​​uit vertegenwoordigers van meer dan een dozijn van de interne teams van bedrijven, variërend van data science en engineering tot beleid. Dit is een extra verdedigingslinie bovenop de 30.000 mensen die Facebook regelmatig heeft gewerkt aan veiligheids- en beveiligingsmaatregelen.

Hoe 24.000 tweets u vertellen waar de Democratische presidentskandidaten om geven

Allison McCartney maakt een mooie visuele analyse van wat de gedachten van de Democratische kandidaten voor hun debat voor zijn:

In totaal werden er 16.000 keer in de kandidaat-tweets problemen genoemd. Banen, het milieu en sociale kwesties – waaronder vrouwenrechten, LGBTQ-rechten en ras – zijn de onderwerpen die het meest worden besproken in hun tweets, samen goed voor 37% van de genoemde onderwerpen.

Sommige hot-button-problemen zijn nog niet populair op Democratisch gebied. Infrastructuur is nauwelijks geregistreerd. Gemiddeld hebben de kandidaten het dit jaar slechts acht keer in tweets genoemd en hebben ze getweet over handelsoorlogen en tarievenbepalende kwesties voor Trump – zelfs minder.

LGBTQ Google-medewerkers vragen SF Pride om het bedrijf te verwijderen van vieringen

Megan Farokhmanesh meldt dat LGBTQ-medewerkers binnen Google een petitie aanvragen bij San Francisco Pride om het bedrijf te schoppen van de officiële feestelijkheden dit weekend. (Pride weigerde dit te doen.)

“[We] verzoeken u dringend Google’s sponsoring van Pride 2019 in te trekken en Google uit te sluiten van vertegenwoordiging in de San Francisco Pride Parade op 30 juni 2019,” leest een Medium-bericht met de volledige petitie, die dinsdag op de site is geplaatst. De naam omvat bijna 100 handtekeningen van werknemers die “gedwongen zijn te spreken”, ondanks mogelijke repercussies.

De petitie, die is gericht aan de raad van bestuur van San Francisco Pride, werd voor het eerst gemeld door Bloomberg . Voorafgaand aan het openbare bestaan ​​van de petitie, vertelde een bron aan The Verge dat het ‘uiterst controversieel’ was binnen de Gayglers-groep, maar het had al vóór dinsdagavond tientallen handtekeningen verzameld.

Ergens anders

Regulators hebben twijfels over Facebook Cryptocurrency. Dus doe zijn partners.

Nathaniel Popper meldt dat sommige van de ondertekenaars van het Weegschaalproject mogelijk niet volledig betrokken zijn:

Een van de grootste pluspunten van de ambitieuze plannen van Facebook voor haar nieuwe cryptocurrency, Libra, was dat het sociale-mediabedrijf 27 partners had, waaronder prominente outfits zoals Visa, Mastercard en Uber, die meehelpen aan het project.

Maar sommige van die partners benaderen Weegschaal voorzichtig. Ze ondertekenden niet-bindende overeenkomsten om deel te nemen aan de inspanning, deels omdat ze wisten dat ze niet verplicht waren om het digitale token te gebruiken of te promoten en konden gemakkelijk terugkomen als ze niet leuk vonden waar het heen ging, zeiden leidinggevenden bij zeven van die bedrijven, die spraken op voorwaarde van anonimiteit vanwege de gevoeligheid van de onderhandelingen.

Facebook’s cryptocurrency Weegschaal, uitgelegd

Elizabeth Lopatto heeft een sceptische (en heel grappige) uitleg over Weegschaal:

Herinner je je Tyler en Cameron Winklevoss nog? De tweeling van wie Mark Zuckerberg het oorspronkelijke idee voor Facebook rukte? Ja, dus ze hebben een cryptocurrency-uitwisseling genaamd Gemini . Zoals elke astrologie-liefhebber je zal vertellen, zijn Weegschaal en Tweelingen luchttekens en zijn Geminis stereotypisch enger dan Weegschalen. Tweeling is het teken van een tweeling en wordt geassocieerd met twee gezichten. Bovendien is het een beweegbaar luchtteken, waardoor het enigszins onstabiel is. Weegschaal, als een kardinaal teken, is iets stabieler. Weegschaal ziet beide kanten; Gemini probeert beide kanten te zijn.

Aan de andere kant is astrologie verzonnen. Op een of andere theoretische derde hand: zo is geld!

Consortium van technologiebedrijven stelt AI-benchmarks samen

Technische giganten werken samen om benchmarks vast te stellen om andere bedrijven te helpen de effectiviteit van kunstmatige intelligentie te meten, meldt Agam Shah:

Een consortium van technologiebedrijven, waaronder Facebook Inc. en Alphabet Inc.’s Google, heeft een reeks benchmarks vrijgegeven voor het evalueren van de prestaties van kunstmatige-intelligentiehulpmiddelen, gericht op het helpen van bedrijven om door het snelgroeiende veld te navigeren.

De benchmarks – die betrekking hebben op beeldherkenning, objectdetectie en gesproken vertaling – zijn bedoeld om bedrijven te helpen verschillende KI-tools met elkaar te vergelijken om te zien welk werk het beste voor hen is, terwijl ze hun eigen KI-initiatieven nastreven, zei Peter Mattson, algemeen voorzitter van het consortium, MLPerf, die 40 bedrijven telt als leden.

Facebook zal nu (enkele) CBD-advertenties toestaan

Met CBD opduikt in een toenemend aantal producten, ontspant Facebook zijn totale verbod op advertenties die het promoten, Kerry Flynn en Kristina Monllos rapport:

Adverteerders mogen advertenties weergeven voor actuele hennep op Facebook. Adverteerders kunnen advertenties weergeven die verwijzen naar bestemmingspagina’s met opneembare hennep en actuele CBD. Maar de advertenties kunnen niet specifiek deze producten bevatten. Facebook verbiedt nog steeds advertenties voor opneembare CBD, inclusief advertenties die verwijzen naar bestemmingspagina’s met die producten.

De oprichter van Something Awful vindt YouTube zuigend aan moderatie

Bijan Stephen praat met Rich Kyanka van het invloedrijke webforum Something Awful over zijn favoriete manieren om content te modereren. Onder hen: behoudt zich het recht voor om een ​​gebruiker om welke reden dan ook te verbannen, en vraagt ​​mensen $ 10 om een ​​account aan te maken.

Bij Something Awful werden de mods organisch gekozen door de beheerders: ze maakten deel uit van de community, met hetzelfde gevoel voor humor en prioriteiten als de admins, maar dichtbij en dierbaar voor de gebruikersbasis van het forum. “Omdat niemand uw gemeenschap beter kent dan de mensen die belast zijn met het opruimen van de gemeenschap,” vertelde Kyanka me. De mods zouden de basis moeten zijn van de gemeenschap. Dat betekent dat de site een echte, stevige identiteit moet hebben. Het kan niet alleen een spel zijn voor engagement of reclame; je moet weten wat voor soort persoon je op je platform wilt hebben. “En hopelijk, als dat bericht goed wordt doorgegeven, zal het een veel gemakkelijkere manier zijn om moderators te hebben die het werk goed doen en er transparant over zijn.”

Achttien seconden tegelijk roeien en plezier beleven: waarom TikTok heeft India verslaafd

Tora Agarwala, Surbhi Gupta en Karishma Mehrotra rapporteren over hoe TikTok India veegt:

TikTok is niet zo eenvoudig als Facebook . Het gaat om een ​​element van vaardigheid. “Weet je hoe moeilijk het is om één TikTok-achtig te krijgen? Op Facebook zet je gewoon een foto en die stromen erbij. Hier moeten we hard werken. “Medhi geeft toe dat hij in eerste instantie naïef was. “Ik zou fotocollages maken van mijn reizen naar Kaziranga en wat achtergrondmuziek toevoegen.” Maar dat zou niet gewerkt hebben. “De kijker houdt rekening met alles: is onze lip-sync matching? Zijn onze kleding geschikt voor de stemming van de muziek? Zijn onze uitdrukkingen juist? ”

lanceringen

YouTube introduceert wijzigingen om mensen meer controle te geven over aanbevolen video’s

YouTube heeft nieuwe functies waarmee je meer controle over de aanbevelingen kunt krijgen, meldt Julia Alexander:

YouTube introduceert wijzigingen in twee cruciale browse-functies voor wat betreft het groeien boven schadelijke content die zich verspreidt via het aanbevelingsalgoritme van het platform.

Sorteerbare onderwerpen en filtermogelijkheden worden toegevoegd aan de startpagina van YouTube en volgende aanbevolen categorieën, volgens een nieuwe blogpost . Het doel is om gebruikers meer controle te geven over wat ze op de site zien. Mensen kunnen vanaf de bovenkant van de startpagina klikken op bepaalde onderwerpen die ze willen verkennen, zoals doe-het-zelvers of muziekvideo’s. Hetzelfde type filter is van toepassing op ‘volgende’, waarmee gebruikers specifiek kunnen bepalen welk type video’s ze willen zien als aanbevelingen en van welke videomakers ze video’s willen zien. Soortgelijke productveranderingen werden eerder dit jaar voor het eerst geroddeld .

WhatsApp-testfunctie die uw status deelt met Facebook en andere apps

WhatsApp verhoogt de opties voor delen zonder uw account expliciet te koppelen aan Facebook, wat juridische risico’s met zich meebrengt, meldt Jon Porter:

WhatsApp test het idee om zijn gebruikers berichten te laten delen vanuit hun WhatsApp-status met andere apps. Vanaf vandaag zullen gebruikers in WhatsApp’s bètaprogramma een nieuwe optie voor delen onder hun status beginnen te zien, die kan worden gebruikt om een ​​status rechtstreeks naar hun Facebook-verhaal te posten of naar een andere app zoals Instagram, Gmail of Google Photos te sturen. WhatsApp-status is de functie Instagram-verhalen in de service waarmee u afbeeldingen, tekst en video’s op uw profiel kunt plaatsen die na 24 uur verdwijnen.

Instagram zal beginnen met het plaatsen van advertenties op de pagina Verkennen

Instagram is eindelijk bezig met het aanpakken van een van mijn grootste zorgen, namelijk dat er geen advertenties beschikbaar zijn die ik kan bekijken op elk oppervlak van de app. Ashley Carman:

Vandaag heeft het sociale mediaplatform aangekondigd dat het snel advertenties gaat plaatsen op de pagina Ontdekken, waar gebruikers nieuwe inhoud ontdekken die aansluit op hun interesses. De advertenties worden niet weergegeven in het Explore-raster zelf, maar ze worden weergegeven zodra een gebruiker op een post Verkennen tikt en door die detectiefeed begint te bladeren. De advertenties zijn foto’s en video’s en de eerste advertentie – voor IGTV – zal vandaag live gaan. Het team gaat de komende weken samenwerken met geselecteerde partners met als doel om de komende maanden iedereen advertenties te laten openen voor iedereen.

neemt

Instagram Geverifieerde accounts: het systeem is kapot

Taylor Lorenz zegt dat Twitter en Instagram hun verificatiesystemen moeten herzien:

In plaats van een binair systeem te hebben waarbij gebruikers ofwel gemarkeerd zijn of niet, en de gelukkigen krijgen toegang tot speciale voordelen die alle gebruikers waarschijnlijk zouden waarderen, moeten Twitter, Instagram en dergelijke het hele systeem herbouwen en nieuwe functies gebruiken om te voldoen aan behoeften van gebruikers. “Wanneer ik vrienden vraag hoe ze worden geverifieerd, zeggen negen van de tien dat ze iemand kennen”, zegt Siqi Chen, de productmanager van Sandbox VR. “Het lijkt een voorspelbaar symptoom te zijn van het feit dat je iemand moet kennen om geverifieerd te worden. Maar wanneer Instagram en Twitter afhankelijk zijn van persoonlijke relaties, biedt dit de mogelijkheid tot oplichting. Iedereen kan zeggen ‘Ik ken iemand bij Insta die je kan laten verifiëren’, en er is geen manier om dat te bewijzen of weerleggen. ” P> blockquote>

Waar is Larry-pagina? Alfabet verdient beter strong> p>

Shira Ovide vraagt, eerlijk gezegd, wat de Alphabet’s CEO in het verleden al heeft gedaan …. vele jaren: p>

Page lijkt het op twee manieren te willen hebben. Hij wil dat de kracht van een CEO in zijn eentje kan worden toegekend een $ 150 miljoen uitbetaling van aandelen aan een uitvoerende macht die wordt onderzocht op seksuele intimidatie, volgens een rechtszaak, maar hij doet dit niet Ik wil dat de verantwoordelijkheid van een CEO voor regelmatig ongelukkige werknemers op reguliere vergaderingen verschijnt, om vragen van geërgerde aandeelhouders te beantwoorden of om verbale klappen van leden van het Congres te absorberen. (Alfabet heeft de karakterisering van de rechtszaak van de rol van Page in de aandelenprijs betwist.) P>

Omdat de technologie-industrie steeds vaker door de overheid wordt gecontroleerd, is dit misschien niet het moment voor een visionaire, hersenschimelijke CEO. Iedereen wil alleen de interessante delen van een baan doen en de onaangename of saaie taken overslaan. Dat is niet hoe het volwassen leven werkt, en dat is ook niet hoe een overheidsbedrijf zou moeten werken. P> Blockquote>

En tot slot … strong> h2>

Led Zeppelin ‘Houses of the Holy’: Facebook keert verbod op albumomslag met afbeeldingen van naakte kinderen strong> p>

De meesten van ons stappen op Facebook om een ​​specifieke reden: we willen de albumhoes posten voor Led Zeppelins iconische album uit 1973, Houses of the Holy em>. Helaas werd de omslagfoto verbannen voor het opnemen van afbeeldingen van niet-aangeklede kinderen … Tot nu toe meldt Shira Feder: p>

Facebook heeft deze week het verbod omgedraaid en gezegd dat ze herkenden dat het een cultureel significant beeld was. “Ons naaktbeleid is in de loop der tijd genuanceerder geworden”, zegt Facebook in zijn richtlijnen. “We begrijpen dat naaktheid om verschillende redenen kan worden gedeeld, bijvoorbeeld als een vorm van protest. Waar een dergelijke intentie duidelijk is, houden wij rekening met de inhoud. ” P> blockquote>

Ik heb heel veel liefde voor deze beslissing, persoonlijk. p>

Praat met mij strong> h2>

Stuur mij tips, opmerkingen, vragen en tips voor het verwerken van videosteken: casey@theverge.com . p > Div>
Lees Meer

Leave a Comment